12 Ekim 2015 Pazartesi

Uzaylılar Neden Utangaçlar?

          Uzaylıların varlığını reddeden insanların aklına ilk gelen sorulardan biri eğer dünyamız bu zeki varlıklar tarafından ziyaret ediliyorsa neden bize kendilerini açık ve seçik bir şekilde göstermiyorlar? E haksız da değiller.Çok mantıklı bir soru olmasına karşın biraz düşünerek üretilen teoriler ile bu sorunun cevabı verilebilir.

Extraterrestrials          Olaya varolan teknolojimizle ve sosyalleşme isteği olan bir hayvan olma gerçeği ile bakarsak kurgu adı altında hiçbirşey yapamayız.Ancak bir de kendimizi uzaylıların yerine koyalım.Ya bu canlılar çok uzak mesafelerden bizi çok rahat bir şekilde görüp inceleyebiliyorsa? Ya bizleri tanımak için bizlerle tanışmalarına gerek yoksa? Diyelim ki uzaylılar tarafından kaçırılma vakalarının küçük bir kısmı gerçek ve bu kaçırdıkları insanların hafızalarından bu kaçırılmayla ilgili olan anıları silebiliyorlar.Alın size bir neden.Adamlar bu şekilde DNA 'mıza sahip olup anatomimizi inceleme fırsatına sahip oldu demektir.Bu esnada sinir sistemimizi de çözüp düşünce yapımızı anlayabilirler.

          Dürbün,teleskop,mikroskop,dijital fotoğraf makineleri...Optik alandaki gelişimimize bir göz atalım.Bir kaç yüzyılda optik alanda inanılmaz sıçramalarda bulunamasak ta 20. ve özellikle 21. yüzyılda bu alandaki gelişmemiz inanılmaz boyutlarda.Hem uzayda kullanılan teleskopların inanılmaz hassasiyeti sayesinde çok ama çok uzakları görebilmemiz, hem de günlük hayatımızda kullandığımız fotoğraf makinelerinin her sene çok fazla miktarlarda gelişmesi en azından benim için tatmin edici boyutlarda. Biz herzaman sınırlı dediğim teknolojimizle bu derece optik teknolojiye sahipse bizden çok ilerdeki bir uygarlık havadaki uzay gemisinden bize bakıp herşeyimizi görür hatta ve hatta hiçbir özelimiz bile kalmaz.Optik derken tabiki dinleme konusunda ve dilimizi çözme konusunda da bir o kadar ileride olduklarını düşünürsek adamların bizle tanışmaya ihtiyacı filan yok o yüzden ufo ve uzaylı teorilerini başka bir şekilde çürütmeye çalışın arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder