Big Bang ve Öncesi

           İlk olarak 1920 yıllarında ortaya atılmış bir teoridir.Herkesin bildiği gibi evrenin başlangıcı "Büyük Patlama" ile ortaya çıkmıştır. Peki evrenimiz başlamadan önce ne vardı?Aslında bu sorunun cevabı benim için oldukça basit: evren başlamadan önce "Zaman" yoktu. Büyük Patlama ile birlikte sadece madde ortaya çıkmadı, "Zaman" denilen şey de ortaya çıktı.O yüzden evrenden öncesi diye konuşmak biraz saçma oluyor çünkü zamanın olmadığı yerde önce, sonra, şimdi gibi kelimeler kullanmak sadece olayı anlamamızı zorlaştırır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder